Trade Tower’da ‘Pandeminin Psikolojik Etkileri’ Semineri


Uzman Psikolog Rana Şen’in katılımıyla gerçekleştirilen ‘Pandeminin Psikolojik Etkileri’ semineri, Trade Tower Group konferans salonunda gerçekleştirildi.
Moderatörlüğünü Trade Tower Group E-Ticaret Müdürü Gülhan Işık’ın üstlendiği ‘Pandeminin Psikolojik Etkileri’ adlı seminer Uzman Psikolog Rana Şen’in katılımıyla yapıldı. Yapılan seminerde, tüm dünyayı etkisi altına alan pandeminin insan psikolojisi ve alışkanlıklarımız üzerindeki etkisi tartışıldı. Seminerde Uzman Psikolog Rana Şen, bu dönemde birçok insanın var olan alışkanlıklarından vazgeçerek yeni alışkanlıklar edindiğini ve azımsanamayacak bir kesimin kariyer planlamasında köklü değişikliklere yöneldiğini dile getirdi.
Rana Şen; “Bu süreç bizlere çok şey öğretti. Planların uygulanamadığı, birçok insanın dört duvar arasında kaldığı, hareketlerimizin, en önemlisi de duygularımızın en ağır şekilde bastırıldığı, sevdiklerimizden mecburi uzaklıklarımız, dokunamadıklarımız, doyasıya koklayamadıklarımız var. Bu süreç bize sevdiklerimize verdiğimiz değeri ve geçirdiğimiz zamanın kalitesini sorgulattı” dedi.
Şen, bu süreçte insanların ev ortamında birçok alışkanlığını terk etmeye başladığını, bu durumun insanlarda depresyona sebebiyet verdiğini söyleyerek, insanların pandemi sürecinde en azından kendileri için bir şeyler yaparak, pandemi öncesi bazı rutinlerin tekrarlanması gerektiğini ifade etti.
Uzman Psikolog Rana Şen, bu sürecin birçok konuda negatif etkisinin yanı sıra pozitif etkilerinin de olduğunu, insanların ertelediği hobi veya eğitimlerini tamamlayabilmesi için bir fırsat olarak görülmesi gerektiğini söyledi.

Boinc müşteriler için değer oluşturuyor...


Markalaşma faaliyetlerini başarılı bir şekilde yürüten, Trade Tower Group bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Boinc markasının 30 yılı aşkın tekstil yolculuğunda bugün geldiği noktayı, Trade Tower Group Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Işık ile konuştuk.
Işık, geriye dönüp baktıklarında başarılı olmalarını sağlayan kriterin kaliteden ödün vermeden çizdikleri yolda istikrarlı yürümeleri olduğunu ifade eden Kemal Işık, 02-14 yaş arası kız, erkek çocuk dış giyiminde zengin ürün çeşidine sahip dünya trendlerini yansıtan koleksiyonlarını tüketiciye uygun fiyat ve kalite ile buluşturduklarını ifade etti. Sektörün gelişmesi ile birlikte, tasarım konusuna daha çok ağırlık verilmesi gerektiğini düşündüklerini aktaran Işık, “Özgün koleksiyon oluşturan firmaların daha çok olması temennimiz, bu durumun genel olarak sektörün üretim kalitesini daha yukarı çıkaracağına inanıyoruz. Ürünlerimizin tasarım ve kalitesi yanında çocukların tenine değen her üründe olduğu gibi sağlık önceliğimizdir. Ülkemizin çoğalan genç nüfus oranı ve gelişen ekonomisi sebebi ile geleceğe umutla bakıyoruz” ifadelerine yer verdi.